sobota, 5 października 2013

Co by tu ubrać (3) . ?

Okej, na sam początek przepraszam, że długo nie pisałam, ale niestety miałam prawie cały tydzień zawalony sprawdzianami .. W końcu II gimnazjum .. No, ale nie ważne c; Dzisiaj kilka kolejnych pomysłów na look'i ;D


-------------------------------------------------------

1. '' Panterka ''

DLA KAŻDEGO !


Jak widać, tytuł mówi wszystko ♥ Kolory na prawdę do siebie pasują i cały look jest tani, bo nie przekracza 2000sc !

Kolory :


---------------------------------------------------------------------

2 . '' Na bogato ''

DLA KAŻDEGO !


Strasznie podobają mi się kolory c; Już dawno chciałam Wam zrobić look z tą sukienką, ale nie było odpowiednich włosów i wgl, a dzięki nowemu konkursowi, w końcu mi się udało ;D Cena look'u to 1900sc więc myślę, że się opłaca ;D

Kolorkii :


-----------------------------------------------------------------

3 . '' Niby nic nadzwyczajnego ''

DLA VIP !


No cóż, ubranie raczej zwykłe, ale także i piękne w swojej prostocie . Ohh, kupiłabym gdybym mogła c; Look kosztuje 1525sc !! Więc na prawdę warto (jak dla mn) <3

Kolory :


--------------------------------------------------------------------------

Przepraszam, że dzisiaj tylko 3 look'i, ale jestem na prawdę wykończona .. Jeszcze raz przepraszam Was, że nie dodawałam tak długo postów ;c No niestety, w czasie tygodnia będę rzadko wchodziła na laptop ;< 

~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz