wtorek, 24 września 2013

Boonie Rescue .

Właśnie wchodzę sobie na MSP, wyskoczyły mi ''nowości'' . No cóż, rzadko je przeglądam, ale stwierdziłam ''czemu nie'' . No i klikając na drugą stronę, zobaczyłam nową grę na komórkę c; I od razu wzięłam się za ściąganie gry i oczywiście pisanie tego posta<3

Gra nazywa się '' Boonie Rescue ''


Grę można ściągnąć na adroida i na telefony z firmy apple c; Ja osobiście mam system androida i ściągałam grę ze ''sklepu play'' . Ale to nie tylko zwykła gra . Dzięki niej, możemy także zdobywać fame oraz sc ! naszym koncie na MovieStarPlanet ! Gdy ściągniecie grę i ją załączycie pojawi się samouczek, więc spokojnie dacie sobie radę c;  Głównie w grze chodzi o dopasowanie do siebie boonies (co najmniej 3 te same kolory) c;
Gdy już przejdziecie 1 lvl to wyskoczy Wam okienko z prośbą połączenia konta z tym kontem na msp ;)

Ściągnęłam kilka zdjęć, żeby przybliżyć Wam tę grę c;





Może później coś jeszcze napiszę <3
Okej, do zobaczenia <3

~ Pises

10 komentarzy:

  1. mam to na tel. SUPER GRA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tą grę tylko nie wiem dlaczego jak piszę na czacie na górze to mam nick CookieCute a nigdy nie wchodziłam na ten blog Ale jest bardzo fajny i obserwuję go dokładnie :)

      Usuń
  2. Super gra! Super polecam instalujcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak gra jest Super ^^ Uwielbiam w nią grać *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie można już jej pobrać ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma jej na sklepie play :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie msp bsp bp bs i boonie e tam różne takie15 stycznia 2020 18:57

      Sprawdzę bo hce w nią zagrać i nagrać z niej odc na yt

      Usuń
  6. 59 yr old Database Administrator II Benetta Nye, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like Vehicle 19 and Stone skipping. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Ferrari 250 GT Series 1. kliknij tu teraz

    OdpowiedzUsuń