sobota, 21 września 2013

Od zera do milionera .

Cześć Kochani c;

Myślałam nad kolejnym postem, który mógłby Wam się przydać i oczywiście zainteresować .. i wymyśliłam ;3 Wiele osób, gdy zaczyna grę, właściwie nie wie jak się w tym połapać i czasami kończą uważając Moviestarplanet po prostu, za bezsensowną gierkę . Jednym z tych powodów jest to, że wyższe lvl nie chcą Was przyjmować do znajomych, bo uważają że MSP Wam się szybko znudzi .. Ale mam na to radę ;D Ludzie od razu inaczej patrzą, gdy osoba chociaż mająca niski level na prawdę dobrze wygląda . Pokażę Wam dzisiaj, jak można radzić sobie bez vip'a i z małym lvl stanąć na nogi ^^ . Każdy post w tym rodzaju będzie się nazywał ''Od zera do milionera'' . Mam nadzieję, że się spodoba <3


KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ŻEBY POWIĘKSZYĆ !

----------------------------------------------------------------

Na sam początek zmienimy oczy ; 33
Aby to zrobić, udajemy się na zakupy
do kliniki piękna ; 3 .





I klikamy strzałkę, aby przejść na drugą stronę ; 3




Następnie wybieramy zaznaczone oczy .




Jeśli chodzi o kolor to ja zostawiłam ten który jest, bo mi się podoba ;3
Ale wy wybierajcie według uznania ;3
Zaznaczyłam Wam kilka kolorów, moim zdaniem najciekawszych ;D


No i mamy ;3 A teraz przechodzimy do sklepu .
I mamy dwa sposoby, albo klikamy w top, albo w dodatki .


I szukamy czarnych cieni do oczu ; 3
Kosztują one 500sc, ale na prawdę świetnie podkreślają oczy ;3
Tylko nie sugerujcie się fryzurą, którą movie ma aktualnie na sb, bo zasłania końcowe linie cieni xd



Gdy już mamy kupiony cień, z powrotem wchodzimy do ''kliniki piękności'' tylko tym razem wchodzimy w usta ; 3




I wybieramy te, które zaznaczyłam .



Według mnie, te usta są najlepsze, wiele wysokich lvl ma te usta (ja też) i NIE są one vip co jest gigantycznym plusem ;D Ale oczywiście to wy decydujecie o tym, jakie usta wam sie podobają ;3 A tu macie kilka odcieni, które są najlepsze ;D Oczywiście odcień ust trzeba dobrać odpowiednio do skóry ;D Osobiście polecam odcienie różu i czerwieni ;3



A teraz efekt końcowy ; 3


---------------------------------------------------------------------------------


I jak Wam się podoba ? c;

Postaram się może jeszcze dzisiaj, lub jutro dodać post o tym jak ubrać się fajnie bez vip'a ;D Więc czekajcie <3 Myślałam również o tym, czy dodać chat na bloga .. Tylko pytanie - czy używalibyście go ? ; 3 Oczekuje Waszych komentarzy Kochani <3 To zachęca do dalszej pracy ;*

~ Pises

1 komentarz: