sobota, 21 września 2013

Zarabianie Sc .

Hej Kochani ;3

Pomyślałam, że dodam wpis o zarabianiu Sc . Wiem, że większość z Was zna te sposoby, ale dla niektórych mogą być przydatne c;


KLIKNIJ NA ZDJĘCIE ŻEBY POWIĘKSZYĆ !

-------------------------------------------------------------------------

1 Sposób, dla każdego znany - robienie filmów c;



Jeśli tw film, zobaczy osoba mająca +3lvl zarobisz do 25sc . ;33
( Nie bd na razie objaśniała jak zrobić w miarę dobry film, kiedyś zrobię do tg osobny post c; )

-----------------------------------------------------------------------------

2 Sposób, oglądanie filmów innym osobą na msp ;>



Za każdy film, który zobaczysz dostaniesz 10sc .
Według mn to się opłaca, ty zarobisz i przy okazji,
sprawisz przyjemność drugiej osobie ;D

---------------------------------------------------------------------------------

3 Sposób, zarabianie na zwierzakach c;

* Klikamy w Highscores .



* Klikamy w napis ''zwierzaki'' .




* Możemy odznaczyć przycisk ''niedawno zalogowanych''
(wtedy pokaże nam się więcej Movie)




* Wchodzimy do pokoi Movie i szukamy w nich zwierzaków . ;3
(czasami gracze dają swoje zwierzaki do różnych pokoi, więc trzeba poszukać ;D)



---------------------------------------------------------------------

4 Sposób polega także na zarabianiu na zwierzakach,
ale tym razem wchodzimy do ''Parku dla zwierząt'' ;)
Ta opcja jest przeznaczona niestety tylko dla osób ze zwierzakiem c;

* Klikamy na Chat .



* Następnie wchodzimy do ''Parku dla zwierzaków''
A tam klikamy na zwierzaki, ''opiekujemy się'' nimi i zbieramy sc ;D




-------------------------------------------------------------------------


5 Sposobem jest granie w gry ;D
Dzięki temu możemy dostać Sc + fame ;3

* Klikamy w Gry .



* A potem wybieramy jakąś i zaczynamy grać c;




------------------------------------------------------------------------


6 Sposób, czyli dostanie Sc gdy ktoś kupi tw look c;
Nie jestem pewna, ale chyba dostaje się 15 % albo 25 % 
Sc, z tego, co ktoś kupi z Tw looku ;>
(osoba kupująca musi od razu kupić, a nie dać na Listę Życzeń)



--------------------------------------------------------------------

7 Sposób, gdy zaprosisz przez e-mail przyjaciół, 
a oni osiągną 3lvl dostaniesz 200Sc ;D

* Klikamy na nasze Sc .


* Klikamy w ''Zaproś przyjaciół''


* Wpisujemy ich e-mail i klikamy wyślij . Zaproszenie wysłane . c;


----------------------------------------------------------------------------

8 i ostatni sposób, czyli kupienie vip'a ;>



-------------------------------------------------------------------------------


Mam nadzieję, że Wam chociaż w małym stopniu pomogłam, może pokazałam jakąś metodę, a może przypomniałam o której zapomnieliście ;D Jeśli znacie jeszcze jakieś sposoby na zarobienie Sc to piszcie, jestem ciekawa waszych pomysłów c;
Czekajcie na kolejny wpis, który mam nadzieję, że pojawi się jak najszybciej ♥

Do zobaczenia Miśki <3


~ Pises

2 komentarze:

  1. bardzo mi pomogliście dziękuję ;3 ♥ sorki za błędy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog kochana<3 To ja Pati123$$ ;)

    OdpowiedzUsuń