niedziela, 22 września 2013

Od Zera do Milionera (3) :)

Witam ;) Nie,wiem czy powinnam kontynuować post mojej przyj. Pises. Ale myśle że nie bd zła ;D Ok więc założyłam sobie nowe konto z 2 lvl..Jak wiemy na początku mamy takie sobie ciuchy ale dużo kasy za zadanie więc ja wam pokażę, łady ubior do 1OOO SC :)

Tak wygladałam przed metarmofozą :D 
A nowa,ja dodałam takie rzeczy może więcej niż 1000 sc.;o:)
3 rzeczy:
razem 1300 sc no niestety.
dodajemy jakąś bluzke np za 350 sc : (razem 1650sc)
No i,razem komplet wygląda tak :|(Dodatki jak,sie chce można dokupić :D)
 Proszę oto nasz wysiłek :)) Mam nadzięje ze sie spodobało. c:






























KONIEC :
 Mam nadzięje ze sie podobało... proszę o komentarze chociaż i jakto moja przyjaciółka mówi z ,, kropką '' ;D Dziękuję ♥
~ Justka.♥♥♥

2 komentarze: