środa, 16 lipca 2014

Darmowy sposób na nowe animki ! :D

Cześć Kochani, chce Wam pokazać jak można lekko nagiąć zasady gry, żeby robić jeszcze lepsze filmy! Po przeczytaniu posta, będziecie mogli mieć taką animkę, o jakiej marzycie, nawet osoby nie posiadające vip'a będą mogły mieć vip'owskie animacje!(Oczywiście jedynie w filmie) Możecie mi wierzyć, że ten sposób jest bardzo, bardzo łatwy, którego jednak trzeba się najpierw nauczyć. A więc, do roboty :D


KLIKNIJ NA ZDJĘCIE ABY POWIĘKSZYĆ :)

--------------------------------

1. Wchodząc do filmu, wybieramy aktorów.
Jeśli to wy chcecie mieć więcej animek, 
musicie wziąć movie, która/ry ma takie, jakich potrzebujecie :)

Pomoże mi w tym Justka.♥♥♥
(chcę teraz, żeby Justka.♥♥♥  użyła mojej animacji ''Dancing Dust'', której ona nie posiada)



2. Następnie klikam na mnie i otwieram okienko animacji.
(wy możecie kliknąć nie na siebie, albo na inną movie, zależy kto ma mieć czyją animacje)




3. Później lewym przyciskiem myszy najeżdżam na postać Justka.♥♥♥
i cały czas trzymając przycisk przesuwam jej movie na animację, którą chce żeby wykonała.




4. Następnie puszczam przycisk myszy.




5. I jeszcze raz TYLKO klikam lewym przyciskiem myszy na animację,
którą chce żeby wykonała.




Jak widać na ostatnim screenie, movie, która  nie ma tej animacji zakupionej,
właśnie ją wykonuje :D

--------------------------------------

Myślę, że efekt końcowy Was zadowala :) Ten sposób działa na wszystkich animacjach. Musicie mieć jedynie osobę, która dysponuje animacją, jakiej potrzebujecie c;




Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
Do zobaczenia Miśki <3
~ Pises

2 komentarze: