piątek, 25 lipca 2014

Cała prawda o WDanni.

Cześć Kochani, dziś dość nietypowy post. Chciałabym Wam przedstawić moją dość niezręczną sytuację dotyczącą WDanni . Jak niektórzy wiedzą prowadzę także bloga razem z małakiciaxD oraz z wymienioną wcześniej osobą. >>KLIK<< O co mi jednak chodzi ? Otóż, WDanni zamieściła na podanym blogu (wpis został już usunięty) jednak ja wcześniej zrobiłam screena.

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ C;


Jak widzicie ja jestem 'głupia' bo Julia (małakiciaxD) ma mnie w naj (najlepszych przyjaciołach) oraz wszyscy, którzy macie Julię w znajomych także 'jesteście do dupy'.
Ja chciałam się dowiedzieć, dlaczego osoba, która MNIE NIE ZNA obraża moją osobę publicznie, dlatego napisałam do niej wiadomość, jednak ona mi nie odpisała, tylko mnie zablokowała - miło z jej strony *sarkazm*. Niestety zrobiłam jedynie screena na tablecie (było to po tym jak zaczęłam z nią pisać na starym koncie), ponieważ na chwilę mnie odblokowała jednak nie miałam wtedy dostępu do laptopa.



Ona mnie kompletnie zignorowała, jednak ja się nie poddałam i zaczęłam pisać do niej z innego (starego) konta. Zrobiłam screeny naszej rozmowy, na dowód jej chamstwa :)







Myślę, że podane screeny pokazują w całej okazałości 'cudowną' postawę WDanni. Niestety, niektórym nie przemówisz do rozsądku. 'Świata nie zmienisz'. Radzę Wam po prostu na nią uważać, ona mnie nie zna (przedtem ANI RAZU nie pisałyśmy), a wyrobiła sobie o mnie (jak widać) dość 'nieciekawe' zdanie? DLACZEGO? Bo piszę z jej koleżanką? Bo nie ma nic lepszego do roboty? Bo myślała, że nic z tym nie zrobię? Nie chcę już w to wszystko wnikać :) Mam nadzieję, że sobie to wszystko dobrze przemyśli :)


Robię nowy teledysk na YouTube, mam nadzieję, że się spodoba.
Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

5 komentarzy:

  1. Wow , jeszcze więcej reklam ! :3 Będę sławna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ktoś musiałby ci wytłumaczyć czym różni się sława od - niesławy :) Pozdrawiam ~ Pises

    OdpowiedzUsuń
  3. Wdanni MSP , ogarnij się od mojej przyjaciółki czy nie wiesz że jak się nie zna kogoś to się go nie ocenia? I co do wieku ... ty starsza .. XDDDDDDD ~ Justka.♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. WDani jest najlepsza :3 Moja przyjaciółka jest pewnie starsza ;) Więc wiesz Pises to dawno było ,ale WDanni jest jest fajna .

    OdpowiedzUsuń
  5. PS.Justka serio ? Sroletta -,-

    OdpowiedzUsuń