środa, 16 lipca 2014

Ciekawostki MSP.

Postanowiłam z Pises.  Że w wakacje nie opuszczamy bloga.
Może mało osób go czyta , ale dobre jest i te "mało". :3
Ciekawostki o mnie:
1. Nazywam się Justyna ( Tina :D)
2. Mam 13 lat
3. Mam ombre hair
4. W tym roku idę do gimnazjum :)
5. Lubie kolor czarny , brązowy ,beż, czekoladowy *.*
Teraz ciekawostki o mojej lalce  na msp ( Justka.♥♥♥) :
1. Jest fajna xD
2. Lubię ją ładnie ubierać
3 . Lecz nie lubie jej stroić
4. Wkurza mnie to że tylko jest 5 wyrażeń twarzy,za mało !!!
5. Myślę że przydałyby się ładniejsze ciuchy, dodatki itp.

6. Wkurza mnie to że.... na msp jak się ma np. lvl. 17 to można tylko mieć 200 ileś przyjaciół a nawet 100 ileś O.O
To wszystko o ciekawostkach .
zaraz dodam następny post tylko muszę pomyśleć o czym
Tutaj macie mój nagłowek na nasz BLOG.
` Justka .♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz