czwartek, 24 lipca 2014

Retro Carnival - konkurs na MSP - looki.

Cześć Miśki, na MSP mamy nowy konkurs, nazywa się 'Retro Carnival'. Osobiście średnio mnie urzekł, ale jeśli się chce - zawszę można dobrze wyglądać! Mam dla Was kilka looków dotyczących tego konkursu. Dlatego nie przedłużając - zapraszam do oglądania ! <3

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ C;

Na początek pokażę Wam zakupiony przeze mnie look.


Mam nadzieję, że się podoba<3

A teraz kilka looków, które może ci się spodobają, może nie. Może cię zainspirują, może wręcz odwrotnie. Pamiętajcie tylko, że to są looki tworzone przeze mnie, a ja mam swój gust, który nie zawsze będzie Wam odpowiadał - każdy ma inny wyjątkowy styl. Pamiętajcie.

1) Look dla każdego c;



2) Look dla każdego.



3) Look dla vip.




Na tę chwilę to wszystkie looki, mam nadzieję, że się Wam podobają<3
Zalety konkursu : - Kokarda w grochy ; włosy
Wady konkursu : brak nowych butów ; brak krótkich spodenek


Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz