sobota, 26 lipca 2014

Artbooki sławnych ludzi MSP.[2]

No heeej ;> Dzisiaj prawie ten sam temat tylko że Artbooki :D
Okeeej to art [1]
Ten art ma 3590 lovkow się pytam... za co?! A my to co jak prosimy o pomoc to tylko od 5-15 love it?!
Przecież zrobienie czegoś takiego jest dziecinnie proste, no prosze was... ;/ 1/1O.
Artbook [2].


Ten art ma 2838 love it! Hmm,niby wróżba nie próbowałam tego ; o Ale i tak sądze ze to wymuszenie love it niestety ;> 7,5/1O.
Przeczytajcie ostatnie zdanie : ) Daliście się nabrać? Ocena: 3,5/1O.
Artbook [3] i ostatni..
Lovków: 2045 ... No powiem nawet nawet pomysł ale dla VIP i tak jest lepiej -.- 6/1O.
Ok pare słów na temat wszystkich artów rozumiem staraliście się .. ale to jest nie fair.
Ja zrobiłam np. raz (nie cały rok temu )artbook o pomaganiu itp. uzyskałam aż  89 love it... za co dziękuję.. odeszłam na chwilę z gry  i znowu zrobilam artbook Pomaganie... tylko 15 love it w miesiąc...
A więc? O czym tu rozmawiać? :c
~ Justka. ♥♥♥
Z napisem ;D 

Bez napisu ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz