wtorek, 26 sierpnia 2014

Kupowanie cudzych looków.

Cześć Kochani, dzisiaj piszę w sprawie kupowania looków od innych moviestars. Na wstępie powiem, że nie powinniście ich kupować bez pozwolenia od ich właściciela. Dlaczego? Otóż dany gracz napracował się zapewne nad znalezieniem odpowiednich ubrań, dodatków. Później musiał dobrać kolory co nie zawsze jest takie proste, w sklepie na msp jest kilkaset stron ubrań i przeglądanie ich nie jest takie proste. Uwierzcie mi, bo ja sama często jeżdżę do samego końca w poszukiwaniu idealnego looka. Nie twierdzę, że nie możecie kupować looków od innych! Spokojnie :) Chodzi mi o to, że gdy chcecie całkowicie skopiować look innego użytkownika powinniście uzyskać jego zgodę. Niektórzy wam nie pozwolą, no niestety. Jednak to lepsze niż uzyskanie miana kopiarza :) Oczywiście możecie kupić look innej osoby, ale zmieńcie jego kolor, stwórzcie coś WŁASNEGO i UNIKATOWEGO. :)

Spotkała mnie dzisiaj nieprzyjemna sytuacja otóż, zostałam CAŁKOWICIE skopiowana, nie będę tutaj dawała screenów tej osoby, ani pisała jaki ma nick. Nie chodzi mi o to, żeby jej zrobić złą reputację :) Jednak gdy zobaczyłam ją w właściwie moim looku to bardzo się zirytowałam, osoby z którymi wtedy pisałam na chacie musiały wysłuchać moich narzekać xD


KLIKNIJ NA ZDJĘCIE ABY POWIĘKSZYĆ :)



Tak, to ten look został zakupiony przez inną dziewczynę :)
Myślę, że już wystarczająco się rozpisałam i gratuluję osobom, które doczytały do końca, hahahah ♥

Dodaję screen momentu, w którym dostałam Specjalne Pozdrowienie od franki0083 BARDZO DZIĘKUJĘ ! ♥


Na koniec screen, który zrobiłam wczoraj w nocy, gdy dawałam grafa Kubie wyskoczyła mi poniższa wiadomość, musiałam zrobić zdjęcie :D Ah te niedopatrzenia na msp, musiałam czekać 1 minutę dłużej aby dać autograf xD




Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

1 komentarz:

  1. Moje looki można kupować. Nazywam się na msp V loverka natalia
    <3

    OdpowiedzUsuń