czwartek, 21 sierpnia 2014

House Party - konkurs na msp - looks.

Cześć Kochani, dziś pojawił się nowy konkurs na MovieStarPlanet więc przygotowałam dla Was kilka looków. Mam dobrą wiadomość, będą looki dla dziewczyn oraz dla chłopaków :D Życzę miłego czytania c;

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ :)

Na sam początek dodaję zdjęcie mojego najnowszego looku. Mam nadzieję, że się podoba ♥


1) Look dla wszystkich 



2) Look dla vip.



Mam nadzieję, że looki Wam się podobają.
Moje zdanie na temat konkursu :
Bardzo mi się podobają ubrania dziewczyn, można je łączyć na różne sposoby, włosy są okej ale nie powalają aż tak bardzo, jakbym chciała. Ubrania od chłopaków są już gorsze, niby okej jednak nic mi nie wpadło specjalnie w oko.


Do zobaczenia Miśki ♥
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz