czwartek, 28 sierpnia 2014

Campus life - konkurs na msp - looks.

Cześć Kochani, dzisiaj czwartek więc także nowy konkurs na MovieStarPlanet! Przygotowałam kilka looków dla pań i panów :D Na koniec moja opinia na temat 'Campus Life'. Zapraszam :)

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ :)

Na sam początek jak za każdym postem o tej tematyce, dodaje wam zdjęcie mojego najnowszego looka :) Mam nadzieję, że się podoba ;>



1) Look dla wszystkich.









2) Look dla vip.




Mam nadzieję, że looki się Wam podobają i może dzięki nim wpadliście na jakiś pomysł odnośnie ubrań do nowego konkursu :)

Moja opinia : Jeśli chodzi o ubrania dla dziewczyn, bardzo mi się podobają, można je łączyć na wiele sposobów i przy różnych kolorach. Co do chłopaków, podoba mi się jedynie kilka rzeczy, niestety trzeba przyznać - modzi starają się bardziej przy ubraniach dla dziewczyn. Niestety uważam, że to błąd, jednak o tym w innym poście, który mam nadzieję że pojawi się niebawem :)


Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz