sobota, 23 sierpnia 2014

22 level coraz bliżej. Booster :D

No cześć Kochani c; Niedawno miałam booster na msp, 22 level coraz bliżej ♥ Dziękuję wszystkim za pomoc, jesteście cudowni. Oczywiście osoby, które pomagały najbardziej otrzymały prezenty z LŻ, niektórzy grafy, ogl filmów itd. Wbiliście ponad 160 tysięcy, dziękuję ♥

Wiele z Was (którzy nie miało nigdy boostera) zastanawia się pewnie jak on wygląda, czy coś zmienia w wyglądzie profilu na godzinę ? Odpowiedź brzmi tak - zmienia pasek fame, staje się on koloryowy, pod nim odlicza się czas do zakończenia boostera. W gwiazdce, która pokazuje lvl także jest pokazany ubywający czas. Poza tym nic innego się nie dzieje c;

Wskaźnik mojego fame po odpaleniu boostera.


Wskaźnik mojego fame po zakończeniu boostera.


Wskaźnik mojego fame dziś wieczorem.


Jak widać wbiliście 160 tysięcy, jesteście niesamowici ! :D
Szczególne podziękowania należą się :

zuzol3467
PolskaBelieber1
bernadetka808
LUNKA20 <3
Oraz Justka.♥♥♥ mojej kochanej naj, która dała mi specjalne pozdrowienie ♥ Mówił ci ktoś, że jesteś cudowna ? ♥

Oczywiście dziękuję też wszystkim innym ☻
Mam kilka nowych postów w zanadrzu. ♥


Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz