czwartek, 21 sierpnia 2014

Komu zrobić looka ? C;

Cześć Kochani, ostatnio sporo osób zwraca się do mnie z prośbą o zrobienie mu look'a. Post krótki ze względu na porę, jest już po północy gdy to piszę :) Więc, jeśli chcielibyście abym Wam w czymkolwiek doradziła, pomogła, piszcie śmiało :) Odpisuję zawsze, niestety czasami nie od razu, ze względu czasem na zbyt dużą liczbę osób online, czasem niestety nie wyświetlają mi się wszystkie wiadomości.

Zamieszczam zdjęcie najnowszego mojego look'u. Jutro, a właściwie dzisiaj powinien pojawić się nowy konkurs co oznacza, że pojawią się tutaj nowe looki dla Was robione przeze mnie :)


Niedługo pojawi się post o moim zdaniu odnośnie 'nocy hackerów', mam nadzieję, że się spodoba.

Na koniec zdjęcie z moim Kubusiem ♥ ( na msp : <kubus )


Dziękuję wszystkim, którzy przy mnie są, w szczególności Kubie ( <kubus ) Lenie ( LUNKA20 <3 ) oraz oczywiście Justynie ( Justka.♥♥♥ )
Przepraszam, za bałagan w poście, ale jestem zmęczona, a zależało mi na dodaniu nowej notki.


Do zobaczenia Miśki <3
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz