środa, 16 lipca 2014

Fame City .

Cześć Miśki. Co to 'Fame City' ? Dla tych, którzy nie wiedzą - jest to gra na Androida (na IOS chyba też, ale nie jestem pewna) Chce Was teraz trochę zapoznać z tą grą. Na samym początku też o zainstalowaniu nie mogła przejść któregoś z początkowych zadań, jednak spróbowałam ponownie i nie popełniłam tych błędów co wcześniej. c;

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ :)

---------------------------------

Na początku wybieramy język, płeć oraz imię - nie musi być to wasz login na MovieStarPlanet, później możemy połączyć się z MSP - musicie jednak dobrze uważać przy logowaniu, ja źle musiałam wpisać hasło i StarCoins oraz Fame nie przelewa mi się na konto, ehh..






Okej, zrobiłam kilka screenów, żeby Wam dokładniej wszystko objaśnić. Mamy tam trzy ulice, na każdej jest dom, jakaś restauracja, studio filmowe oraz klub.

PIERWSZA ULICA



DRUGA ULICA



TRZECIA ULICA




 Niestety zawartość pomieszczeń będziecie musieli zobaczyć sami c;
Nasze 'małe menu' rozwija się po kliknięciu w strzałkę w dolnym prawym rogu.



Znajdziecie tam sklep z ubraniami, sklep z meblami, przyjaciół (nie z MSP), ranking (nie jest to ranking pokazujący wszystkich graczy tylko ranking który ma każdy w tej grze) oraz ustawienia.







Jeśli chodzi o :

Sklep z ubraniami - gdy chcecie kupić jakieś ubranie, to lepiej się z tym wstrzymajcie ponieważ w trakcie dalszej gry będziecie mieli różne zadania do wykonania (w tym kupowanie ubrań) dzięki czemu zaoszczędzicie na czasie i nie będziecie musieli pracować, aby zarobić. Odradzam także kupowanie ubrań za takie jakby 'buziaczki' - przydadzą Wam się BARDZO w trakcie gry.

Sklep z meblami - to samo co z sklepem z ubraniami.

Przyjaciele - będziecie mieli zadania w trakcie gry, żeby mieć jakąś liczbę znajomych, albo poznać kogoś konkretnego. Przyjaciół zdobywacie za 'buziaczki'. (Później napiszę jak je zdobyć)

Ranking - na początku macie 500-setne miejsce, z czasem i dalszymi zadaniami będziecie coraz wyżej.

Ustawienia - no cóż, ustawienia to ustawienia xd

Energia (czyli te niebieskie strzałki u góry) - dzięki nim możecie wykonywać różne czynności, uzupełniają się jedna na pięć minut. Możecie je zdobyć po wykonaniu zadania lub, gdy podczas zadania nie będziecie czekać do jego zakończenia tylko używając ich przyśpieszycie jego wykonanie. Możecie je także zdobyć w każdym klubie kupując napoje.

Kredyty (złote karty u góry) - są to pieniądze, kupicie za nie ubrania, meble i napoje w klubach. Zdobędziecie je wykonując zadania, gdy zadania nie będziecie czekać do jego zakończenia tylko używając ich przyśpieszycie jego wykonanie oraz za przyspieszanie zadania energia jest wymieniana na kredyty czyli : podczas pracy np. w restauracji po prawej stronie są kółeczka - klikając w nie pokażą Wam się zadania np. za 5 punktów energii po wykonaniu zadania dostajecie 5 kredytów.

Buziaczki (u góry po prawej) - za nie zdobędziecie przyjaciół, kupicie ubrania oraz meble. Zdobędziecie je wykonując zadania, przyspieszając do końca pracę.

Pasek Fanów (nie jestem pewna czy to się tak nazywa, jest u góry po lewej stronie) - fanów zdobywacie jedynie za ukończenie zadania. (bardzo rzadko za wykonanie pracy do końca) Osobiście radzę Wam starać się ich zdobyć jak najwięcej, ponieważ gdzieś na początku gry jest zadanie zdobycia 32 fanów, na tym niestety wcześniej utknęłam i musiałam zaczynać od nowa.


Pod paskiem fanów pokazują Wam się zadania do wykonania.




A tutaj screen tych 'kropeczek' po prawej stronie przy wykonywaniu zadania.






Na koniec chce Was jeszcze bardziej uczulić na dobre wpisanie loginu i hasła, ja zarobiłam jak widać sporo SC oraz Fame i niestety, nie mogę tego przesłać na konto, uhg ..





-----------------------------------------

Ogólna ocena gry ?

Przyznaję, gra wciąga i nie nudzi się aż tak z racji na (czasem) długie wykonywanie zadań (w późniejszym etapie to nawet 1h). Dobry jest pomysł z przesyłaniem Sc oraz Fame, jednak zdecydowanym minusem jest to, że nie można ponownie się zalogować, a co jeśli byście zmienili hasło ? Ehh, no cóż. Podsumowując, w skali 1-10 gra zasługuje na mocną 7 c;

Na koniec chce jeszcze pozdrowić Pati123$$ - jesteś Kochana, dziękuję za radę <3


Na razie Miśki <3
~ Pises

28 komentarzy:

  1. Mam to i bardzo wciąga / selenka - 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ale jak zrobic zadanie i pojsc do fryzjera????

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tom gre na telefonie naprawde jest badziewna

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam fajna zapraszam na msp patausia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta gra jest super!!! ❤��

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanko na jakiej stronie robiłaś bloga ?
    Na MSP jestem Rosse Williams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona zrobiła blog na bloggerze. Też mam tam blogi.

      Usuń
  7. fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zadanie kup dodatek czyli co konkretnie muszę kupić?

    OdpowiedzUsuń
  9. fame city jest troche fajne ale lepsze jest boonieberse

    OdpowiedzUsuń
  10. mam na tablecie fajowska gra polecam superdziewczyna 12 msp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ci się udało zdjąć okulary na fame city?

    OdpowiedzUsuń
  12. Co zrobić gdy nie wyświetlają mi sie zadania?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pises kochanaa moja tu Meryyy dasz mi log i hasło do jakiegoś konta ? Plusa nie mam konta, i nie wiem jak je założyć.. meegaa# że pozdro kochani.. proszę o szybkie odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka ludziska na moviestarplanet nazywam sie !EMCE! zapraszajcie mnie do znajomych

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto z was kochani na msp miał tydzień unikatów????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, na msp nazywam się alicja123356. Zapraszajcie do znaj ;)

      Usuń
  16. Gram na ty na tablecie

    OdpowiedzUsuń
  17. OJEJKU, pamiętam jak w to grywałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne
    Można zapraszać nick PerłaLew1

    OdpowiedzUsuń