sobota, 26 lipca 2014

Looki sławnych ludzi na MSP.[1]

Cześć przepraszam że tak długo nie wstawiałam postów ; o.
Dzisiaj temat poruszony o lookach sławnych ludzi MSP. To będą części czyli [1],[2],[3] itp..
Oczywiście żeby nie urazić tej osoby zamaże Nick. Będę mówiła co mi w tym looku sie nie podoba .
Look {1}Nazwa: Aloha.
Look .ogółem fajny lecz... nie pasują mi tutaj kolczyki i źle dopasowane na głowę kwiatki(nie wiem jak to sie nazywa XD)
Ogółem 8/10.
Look {2} Draculaura.
Wszystko mi się podoba może oczy jedynie nie pasują.. ale 1O/1O.
Look {3}<ostatni>
Frankie Stein w kitce. O.o
Oczy nie pasują, kolor, make-up. Buty nieeeee!
Kolczyki... co to jest? :/
<Byłam ostra xD>?
5/1O.
Do następnego już dzisiaj ! :*
~Justka.♥♥♥



1 komentarz:

  1. Wejdziesz na moj blog trochee wzielam cie do mojego blogu moviestarplanetemovip9.blogspot.com a najlepiej jak masz google+ to zapros Rozalia Kuczynska i tam wszystie tematy beda pozdro

    OdpowiedzUsuń