sobota, 26 lipca 2014

Klątwa lupown.

Cześć Kochani, zapewne niektórzy z Was słyszeli o filmach lupown. Niektórzy je widzieli, ja również. Jednak innym ta nazwa nic nie mówi - już wszystko tłumaczę. Na moviestarplanet jest dziewczyna, która ma login : lupown . Aktualnie ma ona 18 lvl, konto założyła w listopadzie 2012 roku.

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ C;



Wygląda jak normalna movie, więc dlaczego zrobiła taki szum na całym msp? Odpowiedzią są jej filmy. Robi horrory. Na koniec każdego jest coś w stylu ' Stoimy za Tobą, jak się odwrócisz to zginiesz '. Jednak nie są to jakiejś wysokiej klasy filmy, po prostu wiele osób je uważa za straszne. Gdy dowiedziałam się o całej tej historii musiałam zobaczyć jej horrory, ale uwierzcie mi - nie ma się czego bać. Jest to jakaś dziewczyna, która lubi nastraszyć ludzi. Spoglądając na niektóre komentarze do jej filmów - udaje jej się. Jednak możecie mi wierzyć lub nie - nikt Was nie zabije po obejrzeniu tych filmów .. xd

Lupown, wywołała taką furorę, że istnieje wiele tematów na forum z nią w roli głównej. Mówi się również o klątwie lupown. Na prawdę, nie traktujcie tego poważnie :)
Chcecie - zobaczcie jej filmy, jednak są one normalne (może dziwnymi tekstami, panuje w nich chaos) nic nadzwyczajnego :) Chociaż nie powalają i tak czekam na kolejny xd
Wiele użytkowników chce, aby moderatorzy ją usunęli, jednak ludzie - sami robicie dla niej hałas, który jak widać ona lubi. Pisze, że są to historie z jej życia, żebyście jeszcze bardziej zwracali na nią uwagę. Chyba każdy lubi, gdy poświęca się mu czas, a to jest jej sposób :)


Jeśli chodzi o teledysk - jeszcze sporo mi zostało.
Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz