środa, 16 lipca 2014

Pomysł na film

Jestem trochę później bo byłam na spacerze z mamą , wiecie ciepło nawet gorąco... w domu się nie chce siedzieć :/
Dzisiaj padnie hasło " Pomysł na film " .
Chodzi o to że będe dawała wam pół pomysłu scenariuszu.
Ok . 
Film 1 " Dom Strachu "
<narrator> Pewnego dnia żyła sobie Lissa ,miała 19 lat . Lubiła jazdę konną . I bała się duchów ...
<Lisa> Hej mamo !
<mama> Cześć córciu, śniadanie?
<Lisa> Tak poproszę ... mamo mam do ciebie prośbę..
<mama> Tak co się stało?
<Lisa> No bo.. mogę przenieść do ciebie łóżko ? 
<mama> Ale dlaczego,masz swój pokój.
<Lisa> No ale... nie jest mi w nim wygodnie ! te szafy , obrazy...
<mama> Czy chcesz mi powiedzieć że twój pokój jest straszny?
<Lisa> Pff,no co ty nie wygodnie mi i tyle ! 
<mama> No dobrze jutro przeniosę, bo dzisiaj ide do pracy wrócę o 5 rano pa.
<narrator> Lisa tak naprawdę okłamała mamę...
Lisa bała się duchów a ona sama twierdziła że mieszkają w "Domu Strachów" sądzi  że u niej w pokoju ktoś chodzi lecz to nie mama nie tata . Lecz "duch" ponieważ słyszy odgłosy ale nikogo nie widzi.
<Lisa> Wybiła godzina 00.00 a ja nie dam rady spać...
< TRZASK!>
<Lisa> Co to ?!
< Buuuu> 
<Lisa> K-kkto to?
<jeeestem twoiiiim koszmmmmaareeem...>
<Lisa> Odejdź !
<Lisa> Mamo ! Gdzie jesteś ! :c
< Pojawia się postać podobna do krwawej merry> 
CDN...
Dalej tutaj sobie pomyślcie jakoś mnie natchneło no cóż dalej nie powiem wam innego filmu nie mam pomysłu ale może jeszcze dzisiaj będzie następny post. Jak się namyśle o czym ..
Bye !~
` Justka.♥♥♥
p.s będe sie podpisywała `J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz