piątek, 20 września 2013

Kilka słów na początek .

To może zacznę od początku .
W tej chwili pisze do Was Pises . <3
Razem z Justka.♥♥♥ postanowiłyśmy założyć tg bloga specjalnie dla każdego z Was <3 . Bd u pisały o wszystkim co jest związane z MSP ♥ Będziemy starały ulepszać bloga, dodawać ciekawe posty, zdjęcia, konkursy itd . Bd robić wszystko co nam wpadnie do głowy, żeby umilić Wam grę, urozmaicić ją, i zachęcić do czytania bloga c; A tu na sam początek, kilka pomysłów na ciekawy look ; > Aktualnie nie mam vip, i raczej już nie bd miała, bo po prostu mi na nim nie zależy, dlatego mój wygląd opiera się raczej na normalnych ubraniach ( ewentualnie ubiorę coś kupionego vip, ale te ubrania należą do moich starych ciuchów c; )

----------------------------------------------------------------------------------

Na sam początek mój obecny wygląd c;
Pokazuje jak ubrać się tanio, bez vip, i (jak dla mn) bardzo fajnie ;D
Połączenie koloru czarnego i białego <3



Aktualnie bardzo popularna bluzka z wąsem . 300sc
Leginsy w kratkę . 300sc
Creepersy . 400sc
Włosy spiete w kucyk na bok . 450sc
+ oczywiście dodatki według uznania ;>

--------------------------------------------------------------------------

Kolejny look miała ubrany niedawno,
i do wiem, ze często bd do niego wracała <3
Różowo-białe kolory nie zawsze oznaczają ''plastika'' c;



Bluzka biała z różowymi kwiatkami, zakończona węzłem . 350sc
Krótka spódniczka . (Mój ulubiony krój, pasuje praktycznie do wszystkiego) 500sc
Buty baleriny . 375sc
Długie włosy lekko falowane z przedziałkiem na środku . 450sc
+ dodatki według uznania c;

-----------------------------------------------------------------------------

Ostatni look na dzisiaj .
(Raczej dla osób vip)
Także typu : róż i biel, ponieważ uważam,
 że te ubrania świetnie do sb pasują c;
Te ubrania mam już od strasznie dawna, ale uwielbiam je ♥



Bluzka I ♥ NY (mój napis I . NY jest biały) . 400sc
Spódniczka (teraz chyba unikat, nwm czy można ją kupić) . 300sc
Buty, białe balerinki . 375sc
Włosy, wysoki kok . 400sc
+ dodatki ; 33

------------------------------------------------------------------------------


Jeśli chodzi o looki, to dzisiaj na tyle, postaram się Wam dzisiaj coś jeszcze napisać ♥
Blog dalej się rozwija więc proszę o wyrozumiałość c;
Mam nadzieję, że będziecie go śledzić aktualnie, bo postaram się aby każdy z Was znalazł tutaj coś dla sb ;D
Jeśli macie jakieś pomysły, to czekam na komentarze, albo piszcie na msp c;

~ Pises

3 komentarze: