piątek, 27 września 2013

Co by tu ubrać (2) . ?

Na sam początek przepraszam, że nic nie dodałam wczoraj, ani przed wczoraj, ale źle się czułam >.< Dlatego postanowiłam zrobić kolejną część ''Co by tu ubrać ?'', aby Wam to jakoś wynagrodzić ;) Postanowiłam, że dzisiaj dodam kilka look'ów, ale !DLA KAŻDEGO! c;


-------------------------------------------------

1 . '' Niebieski łabędź ''
LOOK DLA KAŻDEGO!


Dlaczego taka nazwa ? Bo spódniczka kojarzy mi się z baletnicą, a balet z łabędziami c; + niebieski kolor look'a w połączeniu z białym ;D do tego kontrastowe, brązowe włosy c;
Mam nadzieję, że się podoba ;D

Kolory jakich użyłam :


Cały koszt look'a to koło 2200sc ;D

---------------------------------------------------------------------

2 . '' Rzeczywistość z małym urozmaiceniem ''
LOOK DLA KAŻDEGO!


Dlaczego taka nazwa ? Bo jak widać głównym kolorem w ubraniu jest szary, co kojarzy mi się z codziennością, monotonnością czyli z szarą rzeczywistością c; za to słowo urozmaicenie ma na znaczeniu odcienie fioletu, które są naszym dodatkiem c;
Mam nadzieję, że się podoba c; 

Kolory look'u :


Całość kosztuje dokładnie 2025sc

--------------------------------------------------------------

3 . '' Diabeł ubiera się u Prady ''
LOOK DLA KAŻDEGO!



Jak pewnie niektórzy się domyślają, tytuł tego look'a to także tytuł popularnego filmu c; Ten look pokazuje z jednej strony ''pazur'', a z drugiej jest stylowy i dopasowany ;> Króluje czerwień i czerń, które są odważnymi kolorami . Mówią one wiele o ''swoim nosicielu'' ;D

Kolorkii :


Koszt look'a to 2550sc ( wiem, trochę sporo, ci którym się podoba,a nie chcą tyle płacić polecam dobranie innych dodatków lub może wykorzystać tych, które macie ? c; )

-----------------------------------------------------------------


Na dzisiaj to wszystko, może jutro dodam kilka nowych look'ów, ale potrzebowałabym zachęty ;D Co wy na to ? Więc zachęcam do komentowania, klikania łapki w górę i oczywiście do przeglądania naszych wszystkich postów c;
P.S. Jeśli spodobał ci się jakiś look, to napisz który najbardziej, byłoby mi miło Kochani ♥

A teraz idę ogl, jakiś film, do jutra, a może nwt do dzisiaj ;>
Pa Misiaki <3

~ Pises

3 komentarze:

  1. O rany, nigdy nie widziałam lepszych kompletów ! Szkoda że mnie na nie nie stać :( Uwieeeeeeeeeeeeeeelbiam cię !!!!!!!!!!!!! Czekam na kolejne looki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super spróbuję kupić czekam na następne looki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobał look 3, ma pazur :D

    OdpowiedzUsuń