niedziela, 29 września 2013

Unikaty .

Już od dłuższego czasu, wszyscy poruszają temat unikatów . To postanowiłam co nieco o nich opowiedzieć . Jak wszyscy za pewnie wiecie, są to rzeczy których dziś nie kupicie w sklepie, ani nie możecie odkupić od innej Moviestar . Sama posiadam kilka unikatów więc pokaże Wam niektóre z nich, może macie jakiś a nawet nie wiedzieliście, że to unikat ? ;)





To tylko niektóre z moich unikatów xd 
Skoro nie ma już ich w sklepie, ani nie mogę odkupić ich od innych graczy to jak je zdobyć ?! Dobre pytanie . Nie da się, no cóż . Możecie o nie prosić innych graczy, możecie im za nie oferować coś, co jest ważne dla nich . 
Ale dlaczego one znikają ?! A więc, moderatorzy cały czas ulepszają grę, a z tym wiąże się usuwanie starych ubrań, które mają brzydką grafikę . Zastępują je nowszymi, lepszymi, ładniejszymi ubraniami . Co niekoniecznie może się nam podobać . Skoro modzi co tydzień w czwartek, gdy pojawiają się nowe ubrania, usuwają jakieś starsze ciuchy, to one wtedy stają się ''unikatami'', to kupcie jakieś starsze ubranie, a możecie być prawie pewni, że kiedyś to będzie unikat ;)

Mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłam Wam ten temat ;)

Jeszcze mam taką małą prośbę, jakby ktoś miał do oddania jakiś tatuaż, no nogę, rękę, na bark, czy obojętnie gdzie to proszę o kontakt, zależy mi na nich c; Oczywiście ''cena'' do omówienia ;)
Do zobaczenia ♥

~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz