sobota, 21 września 2013

Od zera do milionera [2] .

Tak jak obiecałam, pokaże Wam teraz jak fajnie ubrać swoją Movie bez vip'a ;D Ale zanim to zrobię, chciałabym powiedzieć kilka słów . Wiem, ze blog się dopiero rozwija i zaglądają na niego może 2 osoby, ale zależy mi na dalszym rozsyłaniu linka :) Dla Was to mało, a dla mnie i dla Justka.♥♥♥ to na prawdę wiele znaczy<3 Czekam także na jakiekolwiek komentarze, czy chociaż podobają się Wam posty i czy dalsze prowadzenie bloga ma sens c;

Dobra, jak już wysłuchaliście kazania, to czas na metamorfozę ;D


KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ŻEBY POWIĘKSZYĆ

--------------------------------------------------------------------

Tak wyglądała moja Movie aktualnie . c;


-------------------------------------------------------------------------

A teraz pokaże Wam komplet, który wpadł mi w oko ;)
Użyłam dwóch kolorów, które są na mojej liście ulubionych ;D
Często ubieram się na te kolory c;
Zaznaczyłam je Wam - kolor beżowy i biały ♥



Skoro macie kolory, to jedziemy z ubraniami ; 3
Zaczynamy od bluzki - jest z najnowszego konQ, na początku nie byłam do niej przekonana, ale w całym komplecie wszystko świetnie uzupełnia ;>




Jeśli chodzi o dół stroju, próbowałam dopasować wiele rzeczy, ale nic tak nie pasowało jak ta spódniczka . Już pisałam o niej w którymś poście, że je ubóstwiam i nigdy mi się nie znudzą . ;D



Skoro mamy już ubranie to czas na buty c;
Creepersy ;D
Co prawda, w realu nie jestem ich zwolenniczką i bym ich sobie nie kupiła, ale w tej grze nie da się bez nich obyć ^^


Więc teraz czas na włosy .
Jeśli o nie chodzi, to można powiedzieć, ze postawiłam na klasykę - zwykły wysoki kucyk


A teraz czas na jakiś dodatek . Ja nie chciałam za bardzo kombinować, bo podoba mi się prostota i naturalność, więc wybrałam bransoletki z zegarkiem ;D



I to wszystko, a teraz może Wam dodam już cały, kupiony look ;D


!! EFEKT KOŃCOWY !!









No i jak się podoba ? ;D

Mi się podoba c; Chyba aż normalnie kupię sb ten strój na normalnym koncie ;33
Jak widać, małe lvl też umieją być piękne <33 Na tym koncie, na którym robiłam metamorfozę aktualnie jest 2 lvl, więc myślę, że przemiana się udała ♥ Co wy na to ? ;d 
Mam nadzieję, że może pojawi się choć 1 komentarz ? Zależy mi na tym, żeby wiedzieć kto Nas odwiedza, nie musicie podawać nwt nazwy na msp, wystarczy, że napiszecie w komentarzu zwykła kropkę, a będzie mi miło<33
Ja już się zastanawiam nad kolejnym, ciekawym wpisem dla Was, więc czekajcie z niecierpliwością ;*

~ Pises


3 komentarze:

  1. Extra się to czyta, czekam na dalsze wpisy ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteście super czekam na ciąg dalszy ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba też sb kupię ten look jakbym mogła :)

    OdpowiedzUsuń