niedziela, 22 września 2013

Co by tu ubrać ?

Hej Kochani ;*
Wiele Movie, pyta się mnie czy może kupić spodnie które mam na sb, bluzkę itd. Więc postanowiłam specjalnie dla Was robić looki - niektóre dla vip, a niektóre dla Nas wszystkich ;D Wszystkie takie porady znajdziecie pod tytułem : ''Co by tu ubrać ?'' Mam nadzieję, ze się Wam spodobają ;) Zanim jeszcze zacznę, chce Was poinformować, że posty : ''Od zera do milionera .'' będą prowadzone przeze mnie i Justka.♥♥♥ . Jeśli chodzi o chat, to spokojnie, na pewno się pojawi, ale dopiero gdy blog będzie odwiedzany przez większą ilość osób ;) Także wymyśliłam już nawet konkurs, ale taki malutki, niestety szczegóły zostaną podane gdy będziemy miały pewność, że ktoś weźmie w nim udział ;3 Okej, a teraz przechodzimy do sedna, czyli Co by tu ubrać ? .


KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ŻEBY POWIĘKSZYĆ !

------------------------------------------------------------------

Te looki przeznaczone są dla Was, ja ich kupować nie bd c;
Postanowiłam zrobić 2 raczej dziewczęce looki ;D
Jakby Wam się jakiś spodobał i byście go kupili to zależy mi jedynie na tym, żebyście się przyznawali kto go stworzył c;

1 Look - ''Grzeczna dziewczynka'' c; ( bez vip ! )


Mi się strasznie podoba ♥
A tu macie ubrania i dodatki, których użyłam do look'u .





A teraz łapcie kolory, których użyłam c;



Cały look kosztuje 3000sc, wiem że to trochę drogo, ale jeśli coś komuś się podoba to warto ;3
Oczywiście w całym komplecie, nie ma ani jednej rzeczy vip ;3

---------------------------------------------------------------------


2 Look - ''Niech błyszczy'' (dla vip)



A teraz ubrania użyte do look'a .




No i oczywiście kolory c; .



Mam nadzieję, że się Wam podoba ;3
Koszt looka to 2525sc .
Niestety trochę trzeba pozbierać na niego .. Kolejne look'i postaram robić się tańsze ;3

-----------------------------------------------------------------------

Okej, na razie to wszystko, mam nadzieję, że chociaż jedna rzecz z look'ów Wam się spodobała i zachęcam do komentowania i łapki w górę ♥ Razem z Justa.♥♥♥ czytamy wszystkie komentarze i za nas dwie bardzo dziękuję za te ciepłe słowa <33
Czekam na również na komentarze z Waszymi pomysłami na posta, może jest coś co chcielibyście aby się znalazło na tym blogu ? Wszystkie pomysły mile widziane ;D
Jeżeli blog stanie się bardziej popularny, zostanie dodany chat i robione konkursy, to na razie tyle .

Dziękuję za przeglądanie i śledzenie bloga ♥

~ Pises .

2 komentarze: