poniedziałek, 23 września 2013

Kącik porad .

Hej, tutaj Pises c; Pomyślałam, że mogę zrobić tutaj ''kącik porad'' ;> Będziecie mi mogli zadawać pytania dotyczące msp i nie tylko ! Postaram się, pomóc Wam w każdej sprawie <3 Możecie się mn pytać także o ''porady modowe'' np. czy Wasz look jest fajny, co mi się w nim podoba, co bym w nim zmieniła ? itd . Jak zjedziecie trochę niżej to zobaczycie po prawej stronie, pod liczbą odwiedzin naszego bloga napis ''Skontaktuj sie z nami'' 




W rubryce ''nazwa'' się podpisujecie (jeśli chcecie zachować anonimowość możecie podpisywać się jakimś pseudonimem)
W rubryce ''e-mail'' musicie wpisać mój e-mail czyli : Pises.msp@gmail.com
W rubryce ''wiadomość'' to co chcecie mi przekazać c;
A potem zostaje tylko kliknięcie ''wyślij'' ;D
Oczywiście z pomocą możecie zwracać się także do Justka.♥♥♥
Jej e-mail : Violettablogospot@gmail.com

Możecie zwracać się do mnie z problemami w grze, ale na te niezwiązane z grą także postaram się odp . c;

A jeśli chcielibyście zadać kilka pytań, to musicie ponownie wejść na naszego bloga bo przy jednym wejściu można zadać tylko jedno pytanie, nie wiem dlaczego tak jest xd

Okej, a teraz może kilka spraw w których mogę Wam pomóc :

* Czy dobrze wyglądam ? (napisz mi sw login na msp a ja zrobię screena i dopowiem, jeśli wolałbyś zostać anonimowy to zamażę twoją nazwę użytkownika, ale MUSISZ TO UWZGLĘDNIĆ W WIADOMOŚCI, bo inaczej nazwę zostawię)

* Który look lepszy ? (napisz mi sw login na msp a ja zrobię screena i dopowiem, jeśli wolałbyś zostać anonimowy to zamażę twoją nazwę użytkownika, ale MUSISZ TO UWZGLĘDNIĆ W WIADOMOŚCI, bo inaczej nazwę zostawię . MUSISZ także podać nazwy look'ów które mam porównać)

* Możecie także Wy podawać pomysły na nowe posty, lub na to co byście chcieli u Nas ulepszyć .

* Oczywiście wysłuchamy także o tym, co Was dręczy na msp i co denerwuje, a co lubicie .

* Możecie pytać o nowe wpisy oraz ciekawostki .

* Możecie zapytać kiedy dodamy nowy wpis z tematu który lubicie .

* Możemy także recenzować Wasze filmy (ALE MUSZĄ BYĆ DOBRE BO INACZEJ O NICH NIE NAPISZEMY !)

* Możecie także pisać o Waszych nowych artbookach (ALE MYSZĄ BYĆ FAJNE I POMYSŁOWE, BO INACZEJ O NICH NIE WSPOMNIMY !)

* Oraz zadawajcie wiele innych pytań na każdy temat !!

* NA WULGARNE ORAZ NIEETYCZNE PYTANIA NIE ODPOWIADAMY !!

* PAMIĘTAJCIE, ŻE DO NIEKTÓRYCH PYTAŃ ORAZ PRÓŚB POTRZEBNE SĄ WASZE LOGINY NA MOVIESTARPLANET ! JEŚLI ICH NIE BĘDZIE (A BĘDĄ NIEZBĘDNE DO ODPOWIEDZENIA NA PYTANIE) NIE ODPOWIEMY NA NIE !



Okej Kochani, dzisiaj na tyle, czekamy na Wasze pytania ♥
Do zobaczenia ; *

~ Pises

1 komentarz:

  1. Pises ;** Mój email : violettablogospot ( BLOGOSPOT a neie blog_spot.) @gmail.com ; 33

    OdpowiedzUsuń