środa, 25 września 2013

Msp i inne .

Witam C: widziałam tą stronę ,, Bonnie rescue '' czy jakoś tam xD Bym ściągnęła ale nie mam androida ;c
Mam inny tele Nokia C-3 . Ale kupuję nowy :33 ok zaczynam temat ,, Msp i inne '' czyli porady ciekawostki itp. Dzisiaj tego dużo nie bd bo muszę sie uczyć ok więc tak : 1 . Co zrobić żeby namówić mamę lub rodziców obojga do vipa chociaż na tydzień? Myślisz... Czemu oni nie chcą mi kupić vipa , nie kochają mnie?!. Nie! Nie myśl nawet tak po prostu szkoda im wydawać na to pieniądze oszczędzają napewno :) Ja ze swego kieszonkowego kupuję vipa a moje kieszonkowe to 50 zl . kupuje sb zawsze na miesiąc i mam z głowy . Proscie mówcie, '' poprawie sie w ocenach'' lub ,, prosze :c kazdy go ma '' .
Oni w końcu zrozumieją ze nie dacie im żyć ( XDD) i kupią wam c: Gwarantowane jeżeli macie inny problem piszcie w komach . 2 . Co zrobić z np 5,000 sc ( VIP) ? Więc tak nie wydawajcie odrazu zaraz na boonie's.. to marnowanie sc ;( masz vipa na miesiąc czyli vip miesiąc+ 5.000 sc ! I rzecz.. zastanawiasz sie na co rozpuścić ... ale po co odrazy wszystko ? 2 tyś sc wydaj na ciuchy .. rzeczy ale potrzebne !;) tła do filmu i muzykę.. ja miałam 5.000 sc. I po tygodniu miałam 3,255 ok tego . Bo troszkę mi wbijają też :3 Piszcie w kom jak jest inny problem. :)  3. DIAMOND? eh co znimi zrobić?!
masz na tydzien np 7 .. mało ?:( trudno.. ale możesz kupić buty za 4 diamond zostaje ci 3 d. kupuj dalej coś jak masz na coś ochotę. na miesiąc +35 diamond ja wysyłam komuś 1 pozdro i kupuje ciuchy np status diamond i zostają mi zawsze po 2 /3 xDD c: Ok to wszystko
Do następnego :*** 
~ Justka.♥♥♥

3 komentarze:

  1. hehe dobre dzięki : D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tym vipem, to mam dobre oceny, i powiedziałam tak a oni powiedzieli "jak skoczą z wieżowca to ty też?" ;-; Pomocyy

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z tym vipem, to mam dobre oceny, i powiedziałam tak a oni powiedzieli "jak skoczą z wieżowca to ty też?" ;-; Pomocyy

    OdpowiedzUsuń