piątek, 12 września 2014

Hackerzy - Niemieckie MSP. (Pomysł Leny)

Cześć Kochani, na sam początek bardzo przepraszam Was za moją nieobecność i zaniedbanie bloga. Jestem w 3 gimnazjum, klasie francusko-języcznej co wiąże się z natłokiem nauki. Jednak postaram się dodawać posty w weekendy :) Za tydzień w sobotę (20.09) wyjeżdżam do Francji na tydzień więc mnie nie będzie, ale o tym kiedy indziej :) Nie przedłużam więcej, przejdźmy do głównego wątku postu - Hackerzy na Niemieckim MSP.

Pomysł podsunęła mi Lena (LUNKA20 <3) za co niezmiernie Ci dziękuję ♥

Wchodząc na highscore > SC > odznaczając opcję 'pokazuj tylko niedawno zalogowane movie stars, na Niemieckim MovieStarPlanet zauważyłam (za pośrednictwem Leny) coś bardzo dziwnego. Osoby mające niskie levele w wydanych star coins mają po kilkaset  milionów! Jak to możliwe?


Dodatkowo, konta te nie mają filmów, artbooków, looków i praktycznie mają zerową aktywność. Co prawda, zdarzają się że mają np. 10sek, lub jeden, dwa filmy, jednak jest na nich zaledwie kilka wyświetleń.



Co o tym myślicie? Czyżby coraz więcej hackerów było na MSP? 


Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

3 komentarze:

  1. właśnie dzisiaj jak chciałam wejść na msp i wpisałam hasło prawidłowe to było odrzucone

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie dzisiaj jak chciałam wejść na msp i wpisałam hasło prawidłowe to było odrzucone

    OdpowiedzUsuń